Institution of Engineering & Technology

Developing a Make or Buy Strategy for Manufacturing Business (History and Management of Technology)

Developing a Make or Buy Strategy for Manufacturing Business (History and Management of Technology)
  • 3 Sterne, basierend auf 1 stimmen
  • Used Book in Good Condition
93,95 €Bei Amazon ansehen
Amazon-Preis ab 2024-03-03 10:55Produktpreise und Verfügbarkeit entsprechen dem angegebenen Stand (Datum/Uhrzeit) und können sich ändern. Für den Kauf dieses Produkts gelten die Angaben zu Preis und Verfügbarkeit, die zum Kaufzeitpunkt Amazon angezeigt werden.
Bewerten Sie dieses Produkt

In diesen Ländern verfügbar

Developing a Make or Buy Strategy for Manufacturing Business (History and Management of Technology)

Developing a Make or Buy Strategy for Manufacturing Business (History and Management of Technology)

93,95 €

Kunden, die sich das angeschaut haben, schauten sich auch an


Kunden, die diesen Artikel kauften, kauften auch

Kundenrezensionen (2)

OP
5 August 2014

Good book for evaluating your make vs. buy decisions

Back in my Corporate days, I used this book at a Fortune 500 company to help an entire manufacturing department facilitate making more informed make vs.

HF
31 März 2000

Great Make vs Buy Guide-book

With recent marketing of APS, CRM and other \"intelligent\" bolt-ons to ERP systems capturing the global attention of consultants, industrialists and researchers alike, this book provides a timely and comprehensive toolkit for operational analysis in the age-old Make vs Buy debate.

Rezension Developing a Make or Buy Strategy for Manufacturing Business (History and Management of Technology)

Kundenrezension verfassen

Wie bewerten sie dieses Produkt?

Ähnliche Suchanfragen